Expeditiewijz

"Meer kinderen voor de nieuwe basischool in Hengelo: ExpeditieWijz"

Strategie bepalen

Voor het werven van de nieuwe kinderen was het nodig om een goede strategie te bepalen voor de online marketing. Aangezien online marketing nog helemaal nieuw was voor de school was het nodig om in het begin veel te testen om te kijken wat het beste werkt.

Advertentie materiaal

Aangezien de school nieuw is, was er nog helemaal geen advertentiemateriaal. Op basis van de wensen van de de dames van ExpeditieWijz zijn er meerdere video’s en afbeeldingen gemaakt die een goed beeld geven van de school. Deze zijn vervolgens gebruikt voor de campagnes.

Google ads

Ouders van kinderen die net naar de basisschool kunnen zijn hoogstwaarschijnlijk actief opzoek naar een school. Om deze reden hebben we op basis van relevante zoekwoorden advertenties opgezet zodat we boven aan in Google komen.

Facebook ads

Het mooie beeldmateriaal is ook ingezet om de relevante doelgroep voor ExpeditieWijz te bereiken. Door uitvoerig te testen kwamen we tot een erg succesvolle campagne met ontzettend veel aanvragen voor een kennismakingsgesprek.

Meer dan 50 aanvragen in de eerste campagne

De dames van ExpeditieWijz waren erg enthousiast over de resultaten. Met een relatief klein budget zijn er meer dan 50 aanvragen geweest voor een kennismaking.

"Bedankt voor je goede ondersteuning, we hebben samen toch maar mooi al 10 leerlingen binnengehaald 💪🏻"

Meer weten?

Neem gratis en vrijblijvend contact met ons op en we helpen je graag verder.